Компанія Facebook оголосила про ребрендинг, нова назва Meta відображатиме її головну мету – створення всесвіту віртуальної реальності.
Про це повідомляє pr.ua із посиланням на сайт dw.com.
На презентації, що відбулася в четвер, 28 жовтня, засновник компанії Facebook Марк Цукерберг оголосив про зміну назви бренду. Відтепер компанія називатиметься Meta. При цьому соціальна мережа та інші продукти компанії - Instagram, Messenger і WhatsApp збережуть свої колишні назви.
За словами Марка Цукерберга, зараз цей бренд настільки тісно пов'язаний з одним продуктом, що не може відображати все, що робить сьогодні компанія. Він сподівається, що в майбутньому Meta буде сприйнята оточуванням як компанія-метавсесвіт. Так засновник компанії пояснив своє рішення про перейменування Facebook.
На думку Марка Цукерберга, нова назва краще відображатиме суть діяльності компанії. Meta виходить за межі соціальних мереж у такі галузі, як віртуальна реальність – зокрема, проєкт «Метавсесвіт», на реалізацію якого лише у вересні нинішнього року компанія виділила 50 мільйонів доларів.
«Визначальною якістю Метавсесвіту буде відчуття присутності, – наголосив Марк Цукерберг. - Начебто ви знаходитесь поряд з іншою людиною або в іншому місці. Відчувати присутність іншої людини – це найвища мрія соціальних технологій».
За словами власника компанії, цей проєкт передбачає створення онлайн-всесвіту, у якому люди зможуть працювати, грати в ігри та спілкуватися за допомогою шоломів віртуальної реальності.
Планується, що у розробці віртуальної реальності будуть залучені IT-фахівці з усього світу. Над створенням Метавсесвіту працюватимуть близько 10 тисяч програмістів із країн ЄС.
Окрім мережі Facebook, Марк Цукерберг є виробником пристроїв віртуальної реальності Oculus. На теперішній час компанія тестує додаток віртуальної реальності для віддаленої роботи, який дозволить користувачам за допомогою спеціальної гарнітури бути присутніми на нарадах у вигляді своїх аватарок.