Маріуполь вийшов у фінал челенджу відомого світового бренду.
Фотографії з туристичними «магнітами» міста можуть виявитися на упаковках Pepsi, передає PR.UA.
Як повідомляє платформа «Маріуполь - туристичне місто», найближчим часом стануть відомі результати підсумкового туру.
«Друзі, Маріуполь увійшов в 12-ку фіналістів челенджу #створидизайнpepsi від @pepsiukraine. Вже завтра о 12:00 компетентне журі вибере місто, яке з'явиться на лімітованій упаковці Pepsi! Тримаємо кулачки і ділимося фоточками!» - сказано в повідомленні.
А поки до години «ікс» залишилося менше доби, маріупольці продовжують фотографуватися у відомих будівель міста і публікувати їх в сторіз. Уже з'явилися знімки біля будинків зі шпилями, будинку з левами, біля арки Міського саду, а також у ПК «Молодіжний».
![]()
Раніше повідомлялося, що Маріупольська «Вежа» може стати «обличчям» світового бренду.
Фото - mistoMarii