Сьогодні ранком, 3 лютого, стався масштабний збій у мережі мобільного оператора "Київстар".
Маріупольці та жителі інших міст повідомляють у соціальних мережах, що неможливо зателефонувати та перевірити рахунок.
Зокрема, при спробі зателефонувати абонентам повідомляють, що "дзвінок неможливо здійснити, у вас недостатньо коштів на рахунку". При цьому рахунок поповнений, та гроші є. Перевірити рахунок за номером *111# неможливо. З'являється повідомлення: "несправності підключення або неправильний код MMI".
Маріупольці пишуть у Фейсбуці:
"Іноді дає зателефонувати на номери 98 і 68", "Ага. Дісталі", "Втомилася перезавантажувати! Після перезавантаження на один, максимум два номери можна зателефонувати і знову", "Колеги мої скаржилися, так(", " Так! А не треба було ще поповнювати. І поповнити не могла. А що, вже минуло?". "Через раз могла додзвонитися. Теж були проблеми".
В українських ЗМІ повідомляється, що виникли проблеми не лише з телефонними дзвінками, а й домашній інтернет мобільного оператора працює з перебоями.
Журналіст pr.ua спробував увійти до особистого кабінету "Мій Київстар", щоб дізнатися про причини збою. Однак при вході з мобільного телефону на екрані з'являється повідомлення: "Технічні роботи. Спробуйте пізніше або зіграйте в гру, поки ми налагоджуємо".
З оператором зв'язатися неможливо. Як довго триватиме збій і з яких причин він стався – поки що невідомо.