Як розповів PR.UA один з організаторів Олександр Лієв, Приазов'я має величезну туристичну перспективу. Але також є і стримуючі фактори.
«Одні з них - це сезонність, певна відсутність ідентифікації, тому що Бердянськ конкурує з Кирилівкою, а Маріуполь взагалі себе не ототожнює з іншими морськими містами. Карпати - це моноліти. Навіть регіони Чорного моря якось з'єднані. Наприклад, Крим - він також сприймається цілісно, хоча там багато міст-курортів. Приазов'я таким себе не сприймало», - зазначив Олександр.
За його словами, потрібно розвивати і управляти туристичним потоком.
«У Приазов'ї весь час приймали тих, хто вже приїхав. Не впливали на тих, кого ми хотіли бачити і як на цьому заробити. Таким чином, ці стримуючі фактори можна подолати, і в кінцевому підсумку Приазов'я може бути регіоном, що буде заробляти на туризмі. І більша частина населення буде задіяна у сфері гостинності. І мова йде не тільки про готелі і ресторани, а й про 50 галузей, які суміжні з індустрією гостинності. Це ті, хто займається фермерством, сільським господарством, крафтові виробництва. Це допоможе створювати нові робочі місця», - зазначили організатори.
Вони додали, що в рік на Приазов'ї завдяки туристам заробляється близько 20 млрд гривень. Якщо ці кошти будуть на місцях і працювати на суспільство, то Приазов'я зможе непогано заробляти.
Крім того, Олександр Лієв зазначив, що творці айдентики Приазов'я розробляють дорожню карту, де будуть розміщені туристичні місця Азовського узбережжя.
«І один з кроків для залучення туристів - це айдентика, тобто власна ідентифікація себе з чимось».
Як зазначила директор - головний редактор газети «Приазовський робочий» Олена Калайтан, цей бренд - унікальна річ, яка розроблена спеціально для нас, для Приазов'я.
«Є досить повний брендбук, де представлена і сувенірна продукція. У нас велика зацікавленість у просуванні брендованої продукції. Ми маємо кіоски «Приазовського робочого», куди б із задоволенням брали продукцію з айдентикою Приазов'я, адже у нас колоритне Приазов'я», - зазначила вона.
Головний редактор і голова постійної депутатської комісії з питань екології, охорони навколишнього природного середовища, розвитку туризму і курортних зон Маріупольської райради Олена Калайтан розповідає: «Зараз курортний сезон в Приазов'ї асоціюють з бюджетним відпочинком на морському узбережжі і це всього лише кілька літніх місяців в році. Тому серед основних завдань - створити керований туристичний потік в Приазов'ї дев'ять місяців в році, систему управління туризмом в регіоні і збільшити виробництво товарів, які користуються попитом, які будуть купувати, а гроші будуть залишатися в містах. Логотип - це тільки обличчя бренду, за яким ховаються основні смисли. Слідом за новим брендом в Маріупольському районі належить вибудувати нову систему туристичних пріоритетів».
За її словами, сьогодні територіальним громадам належить подивитися на перспективи розвитку туризму зі стратегічної точки зору і визначити пріоритети розвитку. Зараз, наприклад, на морському узбережжі тон задають приватні бази відпочинку, а не громади. Але ж у нас є що показати, про що розповісти, і не тільки про море. У період пандемії ми маємо запас часу - бренд у нас вже є, залишилося наповнити його привабливими туристичними смислами.
Раніше PR.UA повідомляв, що для туристичного бренду Приазов'я організатори консультувалися з 23 експертами з Маріуполя. Цей проєкт став можливий завдяки програмі USAID, яка послідовно підтримує розвиток підприємства на сході України.
Світлини Аліни Комарової
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)