Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

05гру'25

п'ятниця

logo
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
    • Регулярна інформація
    • Особлива інформація
    • Інша інформація
    • Інформація для акціонерів до 01.01.2024р.
    • Офіційно
  1. Головна
  2. Новини
  3. Маріуполь
  4. Наповнити туризм смислами: у Маріуполі пройшла презентація бренду Приазов'я
  • Маріуполь
    5960
  • Донбас
    1031
  • Україна
    864
  • Світ
    97

Наповнити туризм смислами: у Маріуполі пройшла презентація бренду Приазов'я

Богдан Барабанов
07кві'21 18:47

У Маріуполі сьогодні, 7 квітня, в культурно-туристичному центрі «Вежа» пройшла презентація туристичного бренду Приазов'я в рамках проєкту USAID. Він охоплює такі туристичні міста як Маріуполь, Бердянськ, Кирилівка, Генічеськ, Мелітополь. Організатори розповіли про те, як Азовське узбережжя зможе себе ідентифікувати, заробляти і залучати більше туристів.

Як розповів PR.UA один з організаторів Олександр Лієв, Приазов'я має величезну туристичну перспективу. Але також є і стримуючі фактори.

«Одні з них - це сезонність, певна відсутність ідентифікації, тому що Бердянськ конкурує з Кирилівкою, а Маріуполь взагалі себе не ототожнює з іншими морськими містами. Карпати - це моноліти. Навіть регіони Чорного моря якось з'єднані. Наприклад, Крим - він також сприймається цілісно, хоча там багато міст-курортів. Приазов'я таким себе не сприймало», - зазначив Олександр.

За його словами, потрібно розвивати і управляти туристичним потоком.

«У Приазов'ї весь час приймали тих, хто вже приїхав. Не впливали на тих, кого ми хотіли бачити і як на цьому заробити. Таким чином, ці стримуючі фактори можна подолати, і в кінцевому підсумку Приазов'я може бути регіоном, що буде заробляти на туризмі. І більша частина населення буде задіяна у сфері гостинності. І мова йде не тільки про готелі і ресторани, а й про 50 галузей, які суміжні з індустрією гостинності. Це ті, хто займається фермерством, сільським господарством, крафтові виробництва. Це допоможе створювати нові робочі місця», - зазначили організатори.

Вони додали, що в рік на Приазов'ї завдяки туристам заробляється близько 20 млрд гривень. Якщо ці кошти будуть на місцях і працювати на суспільство, то Приазов'я зможе непогано заробляти.

Крім того, Олександр Лієв зазначив, що творці айдентики Приазов'я розробляють дорожню карту, де будуть розміщені туристичні місця Азовського узбережжя.

«І один з кроків для залучення туристів - це айдентика, тобто власна ідентифікація себе з чимось».

Як зазначила директор - головний редактор газети «Приазовський робочий» Олена Калайтан, цей бренд - унікальна річ, яка розроблена спеціально для нас, для Приазов'я.

«Є досить повний брендбук, де представлена і сувенірна продукція. У нас велика зацікавленість у просуванні брендованої продукції. Ми маємо кіоски «Приазовського робочого», куди б із задоволенням брали продукцію з айдентикою Приазов'я, адже у нас колоритне Приазов'я», - зазначила вона.

Головний редактор і голова постійної депутатської комісії з питань екології, охорони навколишнього природного середовища, розвитку туризму і курортних зон Маріупольської райради Олена Калайтан розповідає: «Зараз курортний сезон в Приазов'ї асоціюють з бюджетним відпочинком на морському узбережжі і це всього лише кілька літніх місяців в році. Тому серед основних завдань - створити керований туристичний потік в Приазов'ї дев'ять місяців в році, систему управління туризмом в регіоні і збільшити виробництво товарів, які користуються попитом, які будуть купувати, а гроші будуть залишатися в містах. Логотип - це тільки обличчя бренду, за яким ховаються основні смисли. Слідом за новим брендом в Маріупольському районі належить вибудувати нову систему туристичних пріоритетів».

За її словами, сьогодні територіальним громадам належить подивитися на перспективи розвитку туризму зі стратегічної точки зору і визначити пріоритети розвитку. Зараз, наприклад, на морському узбережжі тон задають приватні бази відпочинку, а не громади. Але ж у нас є що показати, про що розповісти, і не тільки про море. У період пандемії ми маємо запас часу - бренд у нас вже є, залишилося наповнити його привабливими туристичними смислами.

Раніше PR.UA повідомляв, що для туристичного бренду Приазов'я організатори консультувалися з 23 експертами з Маріуполя. Цей проєкт став можливий завдяки програмі USAID, яка послідовно підтримує розвиток підприємства на сході України.



Наповнити туризм смислами: у Маріуполі пройшла презентація бренду Приазов'я

Світлини Аліни Комарової 

Читайте також:

  • Для Донеччини розроблять та оберуть бренд
  • Більше тисячі пацієнтів з COVID-19 на Донеччині отримують кисневу терапію
  • Маріупольська молодь підтримує створення сучасного політехнічного університету
  • У транспорті Маріуполя в квітні запустять програму SmartTicket
Останні новини
    14липня2022
  • 09:56
    Заява Ріната Ахметова щодо активів Медіа Група Україна
  • 25березня2022
  • 19:26
    Голоси Маріуполя: створено канал важливих оголошень
  • 18:32
    SAVE MARIUPOL: у Нью-Йорку пройшов флешмоб на підтримку Маріуполя (ВІДЕО)
  • 17:34
    У Маріуполі полк "Азов" знищує ворожу техніку та окупантів
  • 17:00
    Метінвест шукає водіїв з транспортом та без
  • 16:25
    На Лівобережжі Маріуполя обстріляно Михайлівський собор (ФОТОФАКТ)
  • 15:50
    У боях за Маріуполь загинув боєць збірної України з ММА
  • 14:57
    Представники Групи Метінвест допомогли розмістити у Запоріжжі понад 3000 маріупольців
  • 14:14
    Сім'я з Маріуполя потрапила у смертельну ДТП
  • 13:20
    З Маріуполя під обстрілами вивезли коней (ФОТО)
  • 11:37
    Внаслідок бомбардування драматичного театру в Маріуполі загинуло близько 300 людей
  • 11:28
    Російські окупанти блокують гуманітарну операцію з порятунку мешканців Маріуполя
Сторінки
  • Головна
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Архів Приазовський робочий
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™