У Маріуполі сьогодні, 7 квітня, в культурно-туристичному центрі «Вежа» пройшла презентація туристичного бренду Приазов'я в рамках проєкту USAID. Він охоплює такі туристичні міста як Маріуполь, Бердянськ, Кирилівка, Генічеськ, Мелітополь. Організатори розповіли про те, як Азовське узбережжя зможе себе ідентифікувати, заробляти і залучати більше туристів.
Як розповів PR.UA один з організаторів Олександр Лієв, Приазов'я має величезну туристичну перспективу. Але також є і стримуючі фактори.
«Одні з них - це сезонність, певна відсутність ідентифікації, тому що Бердянськ конкурує з Кирилівкою, а Маріуполь взагалі себе не ототожнює з іншими морськими містами. Карпати - це моноліти. Навіть регіони Чорного моря якось з'єднані. Наприклад, Крим - він також сприймається цілісно, хоча там багато міст-курортів. Приазов'я таким себе не сприймало», - зазначив Олександр.
За його словами, потрібно розвивати і управляти туристичним потоком.
«У Приазов'ї весь час приймали тих, хто вже приїхав. Не впливали на тих, кого ми хотіли бачити і як на цьому заробити. Таким чином, ці стримуючі фактори можна подолати, і в кінцевому підсумку Приазов'я може бути регіоном, що буде заробляти на туризмі. І більша частина населення буде задіяна у сфері гостинності. І мова йде не тільки про готелі і ресторани, а й про 50 галузей, які суміжні з індустрією гостинності. Це ті, хто займається фермерством, сільським господарством, крафтові виробництва. Це допоможе створювати нові робочі місця», - зазначили організатори.
Вони додали, що в рік на Приазов'ї завдяки туристам заробляється близько 20 млрд гривень. Якщо ці кошти будуть на місцях і працювати на суспільство, то Приазов'я зможе непогано заробляти.
Крім того, Олександр Лієв зазначив, що творці айдентики Приазов'я розробляють дорожню карту, де будуть розміщені туристичні місця Азовського узбережжя.
«І один з кроків для залучення туристів - це айдентика, тобто власна ідентифікація себе з чимось».
Як зазначила директор - головний редактор газети «Приазовський робочий» Олена Калайтан, цей бренд - унікальна річ, яка розроблена спеціально для нас, для Приазов'я.
«Є досить повний брендбук, де представлена і сувенірна продукція. У нас велика зацікавленість у просуванні брендованої продукції. Ми маємо кіоски «Приазовського робочого», куди б із задоволенням брали продукцію з айдентикою Приазов'я, адже у нас колоритне Приазов'я», - зазначила вона.
Головний редактор і голова постійної депутатської комісії з питань екології, охорони навколишнього природного середовища, розвитку туризму і курортних зон Маріупольської райради Олена Калайтан розповідає: «Зараз курортний сезон в Приазов'ї асоціюють з бюджетним відпочинком на морському узбережжі і це всього лише кілька літніх місяців в році. Тому серед основних завдань - створити керований туристичний потік в Приазов'ї дев'ять місяців в році, систему управління туризмом в регіоні і збільшити виробництво товарів, які користуються попитом, які будуть купувати, а гроші будуть залишатися в містах. Логотип - це тільки обличчя бренду, за яким ховаються основні смисли. Слідом за новим брендом в Маріупольському районі належить вибудувати нову систему туристичних пріоритетів».
За її словами, сьогодні територіальним громадам належить подивитися на перспективи розвитку туризму зі стратегічної точки зору і визначити пріоритети розвитку. Зараз, наприклад, на морському узбережжі тон задають приватні бази відпочинку, а не громади. Але ж у нас є що показати, про що розповісти, і не тільки про море. У період пандемії ми маємо запас часу - бренд у нас вже є, залишилося наповнити його привабливими туристичними смислами.
Раніше PR.UA повідомляв, що для туристичного бренду Приазов'я організатори консультувалися з 23 експертами з Маріуполя. Цей проєкт став можливий завдяки програмі USAID, яка послідовно підтримує розвиток підприємства на сході України.