Це відбувається насамперед тому, що електронні кабінети споживачів, які мали б запрацювати з 15 листопада та інформувати абонентів про суму, яку належить до сплати за опалення, тимчасово не працюють.
До нашої редакції пишуть десятки читачів, які зіткнулися з проблемою сплати за послуги теплопостачання. Аби відповісти на їх питання, журналіст pr.ua звернувся за роз’ясненнями до заступника директора ККП "Маріупольтепломережа" Андрія Ласкаржевського.
За його словами, на теперішній час на сайті "Маріупольтепломережі" проводяться заходи щодо відновлення роботи особистих кабінетів. Це пов’язано з рішенням Маріупольської міської ради зафіксувати на опалювальний сезон 2021-2022 років старі тарифи на тепло, а також із введенням поняття "абонентська плата".
За словами Андрія Ласкаржевського, квитанції вже роздруковані та на теперішній час розносяться по домівках споживачів. А ті абоненти, які поки що не встигли отримати платіжки, можуть дізнатися про суму сплати за опалення двома способами:
"Наші IT-фахівці працюють майже цілодобово, адже ми самі насамперед зацікавленні у відновленні роботи особистих кабінетів споживачів. Але, на жаль, нам поки що не вдалося запустити роботу онлайн-сервісу. Сподіваюся, що наші споживачі зможуть сплатити за опалення в режимі онлайн вже з 19 листопада", - підкреслив Андрій Ласкаржевський.
Світлина з відкритих джерел.
Раніше pr.ua повідомляв: Як у Маріуполі зробити перерахунок за відсутність опалення.
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)