Про це повідомляє PR.UA, посилаючись на прес-службу міськради.
Так, щоб зв'язатися з Яною, клієнту потрібно:
Якщо робот не може розпізнати вимовлені цифри, не збігається особистий рахунок або виникла будь-яка інша проблема, дзвінок клієнта відразу буде переадресований на оператора. Для цього не потрібно переривати його і повторно дзвонити - для зручності клієнта все відбувається автоматично.
Крім того, в компанії нагадують, що з 1 по 3 число потрібно щомісяця передавати показання, щоб отримувати нарахування тільки за фактично спожиту електроенергію. Тому для зручності клієнтів YASNO і ввів голосового робота «Яну».
Раніше PR.UA повідомляв про зміни оплати за централізоване опалення в Маріуполі.
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)