А після того, як почалася реалізація міської програми по оновленню транспорту, кількість комунальних сучасних автобусів, тролейбусів і трамваїв значно збільшилася. Так, на маршрутах Маріуполя працюють 47 трамваїв, 59 тролейбусів і 85 автобусів великої місткості.
Крім того, проходять обкатку ще 15 електробусів, які будуть рухатися за маршрутом автобуса 24-т.
Маріупольці належним чином оцінили зусилля міської влади, відзначаючи разючі зміни в транспортній інфраструктурі. Більш того, городяни, які часто бувають в інших містах України, стверджують, що в Маріуполі найкраще положення з громадським транспортом - нові тролейбуси і трамваї, місткі комфортні автобуси з кондиціонерами в салонах, про які в минулі роки тільки мріяли. Проте, нині багатьох маріупольців хвилює питання тарифів на проїзд в громадському транспорті, бо ще минулого року говорили про підвищення вартості в багатьох містах України.
Як пояснив Василь Клат, вартість проїзду складається з трьох основних чинників. Перший - рівень зарплати співробітників ТТУ.
«Якщо ми хочемо мати кваліфікований персонал - водіїв, слюсарів, кондукторів, то їм треба платити заробітну плату», - зазначив він.
Другий фактор - вартість електроенергії для електротранспорту, дизельного палива і газу для автобусів.
Третій фактор - технічне обслуговування транспорту, закупівля обладнання та запасних частин.
За його словами, вартість проїзду в громадському транспорті, яка була затверджена раніше на засіданні виконкому, не відображає реальної собівартості, що сьогодні наближається до 16 гривень.
«Вартість проїзду залежить ще і від пасажиропотоку, який в умовах карантину не дуже стабільний, - пояснив Василь Клат. - Тому ми зараз знаходимося в поганому економічному становищі. Щоб ТТУ працювало нормально, в середньому необхідно 600 мільйонів гривень на рік, з яких 300 мільйонів підприємство має заробити самостійно. Зараз почала зростати вартість дизельного палива, прогнозується зростання ціни на електроенергію. Сьогодні дуже важко працювати в економічних умовах, що склалися. Але поки про підвищення вартості проїзду ми не говоримо. Ведемо розрахунки та дивимося на стан справ в економіці».
Раніше PR.UA розповідав про те, що в Маріуполі введуть електронні квитки для проїзду в громадському транспорті.
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)