Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

05гру'25

п'ятниця

logo
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
    • Регулярна інформація
    • Особлива інформація
    • Інша інформація
    • Інформація для акціонерів до 01.01.2024р.
    • Офіційно
  1. Головна
  2. Газета
  3. Подробиці
  4. Судноремонтний завод простоює
  • Суспільство
  • Актуально
  • Події дня
  • У прес-клубі
  • Подробиці
  • PRO-творчість
  • Iнтерв'ю
  • Здоров'я
  • Юридична консультація
  • Домашня енциклопедія
  • Світ захоплень
  • Спорт
  • Читач - Газета

Судноремонтний завод простоює

Еліна Прокопчук
26лют'21 14:00

Чи вдасться уникнути повної зупинки підприємства?

З 1 лютого цього року кораблі перестали пришвартовуватися до причалів Азовського судноремонтного заводу. Підприємство залишилося без доходів, а співробітники - без роботи.

Залишитися «на плаву»

У минулу середу керівництво розповіло про критичну ситуацію на підприємстві. Унікальний для України судноремонтний завод зі 130-річною історією ризикує стати банкрутом. Зараз там працює понад 500 осіб. Все це - вузькоспеціалізовані співробітники, які виконують ремонт суднових корпусів, здійснюють електричні, механічні та електрорадіомонтажні роботи.

З 23 лютого всі співробітники перейшли в простій та отримують дві третини заробітної плати. На робочих місцях залишаються тільки ті, хто підтримує критичну інфраструктуру. 

Голова первинної профспілкової організації СРЗ Олексій Шейгуз розповідає: «Кожен день простою підприємства критичний для нашого трудового колективу. Люди втрачають у зарплаті, не можуть платити за комунальні послуги, будуть змушені звільнятися».
Замкнуте коло - у правовому полі

Як розповідає виконавчий директор ТОВ «Керуюча компанія ''Маріупольська інвестиційна група''» Олег Іванюшенко, підприємство паралізувало розпорядження капітана Маріупольського морського порту «Про заборону швартування суден до гідротехнічних споруд акваторії ТОВ ''АСРЗ''» (причалів і котловану дока), який обґрунтував своє рішення закінченням терміну дії дозвільних документів Регістру судноплавства України.

Правомірність такого рішення підприємство збирається оскаржувати в суді. За словами керівництва заводу, дія документів дозвільного характеру, виданих суб'єктам господарювання, які працюють у зоні ООС, автоматично продовжується.

Нові документи керівництво не може отримати через те, що термін користування цілісним майновим комплексом, який ТОВ «СРЗ» орендував у держави, закінчився в 2016 році. Зараз йде процес передачі майна державі. Щоб у цей перехідний період не допустити зупинки підприємства, його керівництво звернулося до Кабінету міністрів, Фонду держмайна, Міністерства інфраструктури, Адміністрації морських портів України.

Топ статті
  • 26бер'21
    Природно та з комфортом
  • 26бер'21
    Парк та університет стануть сусідами
  • 26бер'21
    Ставка на позитив
  • 26бер'21
    Гаряча вода без перебоїв і зростання тарифів
  • 24бер'21
    Маріуполь стане студентською столицею
  • 24бер'21
    Маріуполь приєднався до ініціативи «Без бар'єрів
  • 24бер'21
    У Маріуполі з'явиться медичний центр ТОП-рівня
  • 24бер'21
    Метод добра і морквини
  • 19бер'21
    Авокадо замість булочок
  • 19бер'21
    Маріупольський район на марші децентралізації
  • 19бер'21
    Тижневий запас - без заміни балонів
  • 19бер'21
    Прогрес техніки - прорив в якості
Архив Газети
Сторінки
  • Головна
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Архів Приазовський робочий
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™