Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

05гру'25

п'ятниця

logo
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
    • Регулярна інформація
    • Особлива інформація
    • Інша інформація
    • Інформація для акціонерів до 01.01.2024р.
    • Офіційно
  1. Головна
  2. Новини
  3. Маріуполь
  4. Приазов’я отримало власний туристичний бренд
  • Маріуполь
    5960
  • Донбас
    1031
  • Україна
    864
  • Світ
    97

Приазов’я отримало власний туристичний бренд

Богдан Барабанов
16лют'21 11:40

Для Приазов'я розробили єдиний туристичний бренд зі слоганом «Колоритне Приазов'я». У проєкті від USAID просуватимуть чотири райони, в тому числі і Маріупольський район Донеччини.

Про це повідомляє PR.UA, посилаючись на проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України».

Туристичний бренд розроблявся компаніями «Zruchno Travel» і «Bulanov büro» за сприяння проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Просувати будуть чотири райони: Бердянський, Генічеський, Маріупольський і Мелітопольський. А також вторинні напрямки - Білозерський та Каховський райони (Херсонська область).

«Туристичний бренд Азовського регіону є прекрасним інструментом позиціювання та просування туристичної дестинації, - розповідає керівник сектору туризму проєкта USAID Олександр Файнін. - Логотипи та слоган, який обраний переважною більшістю голосів експертів туристичної сфери Приазов'я, можна використовувати для брендування сувенірної продукції, маркування туристичних маршрутів, на інтернет-ресурсах, в транспорті. Маємо на меті збільшити впізнаваність бренду «Приазов'я» не лише в межах України, а й за кордоном, тому пропонуємо представникам місцевого бізнесу та влади частіше використовувати логотип та слоган».

Незабаром відбудуться презентації туристичного бренду на національному та обласному рівнях.

Цього року за сприяння проєкту USAID планується також створення туристичного порталу Приазов'я та серії відеоблогів про туризм регіону.

Приазов’я отримало власний туристичний бренд

Читайте також:

  • У Маріуполі вітчим травмував 16-річну падчерку
  • У Маріуполі врятували з криги білого лебедя та з'їли сім чорних лебедів і пелікана
  • Доба в ООС: зафіксовано три порушення «режиму тиші»
  • У Маріуполі вночі розбили зупинний павільйон в центрі Лівобережжя
Останні новини
    14липня2022
  • 09:56
    Заява Ріната Ахметова щодо активів Медіа Група Україна
  • 25березня2022
  • 19:26
    Голоси Маріуполя: створено канал важливих оголошень
  • 18:32
    SAVE MARIUPOL: у Нью-Йорку пройшов флешмоб на підтримку Маріуполя (ВІДЕО)
  • 17:34
    У Маріуполі полк "Азов" знищує ворожу техніку та окупантів
  • 17:00
    Метінвест шукає водіїв з транспортом та без
  • 16:25
    На Лівобережжі Маріуполя обстріляно Михайлівський собор (ФОТОФАКТ)
  • 15:50
    У боях за Маріуполь загинув боєць збірної України з ММА
  • 14:57
    Представники Групи Метінвест допомогли розмістити у Запоріжжі понад 3000 маріупольців
  • 14:14
    Сім'я з Маріуполя потрапила у смертельну ДТП
  • 13:20
    З Маріуполя під обстрілами вивезли коней (ФОТО)
  • 11:37
    Внаслідок бомбардування драматичного театру в Маріуполі загинуло близько 300 людей
  • 11:28
    Російські окупанти блокують гуманітарну операцію з порятунку мешканців Маріуполя
Сторінки
  • Головна
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Архів Приазовський робочий
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™